MSI X-Slim Series X460DX-228NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de MSI X-Slim Series X460DX-228NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

R. Aartsen 27-04-2012

Beeldscherm refecteerd nogal als de zon in de buurt is. Verder uitstekende beeldkwaliteit.
Het geluid uit de boxen klinkt blikkerig. Een headphone biedt uitkomst.
Mijn andere laptop loopt nogal eens vast als ik hem op slapen zet of de klep sluit. Bij deze laptop is dit nog nooit gebeurd. Start snel op. Een en ander natuurlijk wel afhankelijk van het regelmatig schoonmaken en bijhouden van register en opstart programma's. Ik heb vaak veel programma's open staan. De laptop heeft hier geen moeite mee.
14 inch is voor mij precies goed omdat ik vaak op reis ben maar ook thuis werk en past goed in een tas. 15 inch is net weer te groot. Het management systeem herkent externe beeldschermen zeer snel wat handig is voor presentaties. Wat ik dan weer wel mis is een afstandsbediening.
Het power managementsysteem werkt uitstekend en zorgt ervoor dat je zeer lang met de accu kunt doen.